Dalpa Canım idrar yolu enfeksiyonu da olabilir, mutlaka bir doktora götürün derim. Oğlum ilk doğduğu zaman küvezde kalırken idrar yolu enfeksiyonu olmuştu eve getirdiğimizde aynı bahsettiğin gibiydi. Hametan ve bi krem daha vermişlerdi. Sonra sağlık ocağında bir hemşiremiz var bize dedi ki “asla bir şey sürme, o bölgenin kuru olması lazım. Kremler orayı sürekli nemli bıraktığı için mikroplar daha hızlı yayılıyor. Her alt değiştirmede ıslak mendili suda yıkayarak kullan, bir bezle de mutlaka kurula, 5-10 dakika da havalandır bir kac güne geçer” demişti. Gerçektende kadının söylediklerini birebir uyguladım ve 3.gün tamamen bitmişti pişik ve yaralar. Ama tabi önce idrar yolu enfeksiyonu var mı yok mu mutlaka bir doktora gösterin. Benimkine 1 hafta küvezde antibiyotik verdiler sonrasında eve geldiğimizde hala devam ediyordu pişiği. Böyle yaralı olması normal pişik olmayabilir.