Arkadaşlar bebeğim 7 aylık ve tam 3 aydır hergün 2-3 defa büyük biri gibi kusuyor. Doktorlar reflüdür normaldir diyip duruyor. Yurtdışında yaşıyorum ve buradaki doktorlar herşeye normal diyip gönderiyorlar. Bebeği böyle olan anneler yazabilir mi. Birde 7 aylık bebeği kaç saatte bir ne kadar besliyorsunuz. Buradaki doktorlara sorduğumda bebek nasıl isterse cevabı veriyorlar. Ama çocuklara bıraksak asla birşey yiyip içmezler ki benim beneğim 3 aydır hiç kilo almıyor. Ne yapmam lazım nasıl beslemem lazım sizce bebeği kusan anneler cevap lütfen