2 ay 1günlük oğlum var 1 haftadır yapamıyor salı günü 1 kere ve persembe günü 1 kere kaka yaptı pazar günü bugun baya güm geçti üstünden sızlanıyor ağlıyor çok huysuz beni mahvediyor onu böyle görmek hem mama hem meme ilerliyoruz kullandığımız mama hipp organik combiotik kullanıyoruz eski mamamız sms comfort du o kabızlık yaptı 1 haftaya yakın yapamamıştı cocuk hipe gectık doktor kontrolünde normal mi bu kaka yapamaması bagırsakları mamayı zor hazmeder yaparlar diyorlar