Bir oğlum var 12 gün sonra 1 yaşına girecek. Çok sakin bi bebek doğduğundan beri doğru düzgün ağlaması bile olmamıştır. Acıktım ağliyim demez ben saatli beslerim. Uykum geldi ağliyim demez ben saatlerini takip ederim. Yani bu uysallığından mıdır bilemiyorum bu aralar aşırı derecede ikinci çocuk düşüncem var. Zaten tek çocuk olsun istemiyordum, biz 4 kardeşiz kalabalık aile seviyorum kardeş çok güzel bir şey. Tabi herkes bizim gibi iyi olacak değil ne kardeşler var görüşmeyen orasını bilemeyiz gelecekte neler olur. Üç dört yaşına gelince tekrar çocuk düşünür müyüm bilemiyorum o rahatlığa alıştıktan sonra. Çünkü şu an her şeyi onun uykusuna göre ayarlıyorum genelde o yüzden pek evden çıkmıyoruz bir de çok hastalanan bir bebek olduğu için. bari ikisi bir büyürler diyorum birbirine oyun arkadaşı olurlar başkalarına ihtiyaç olmaz diyorum (fazla sıkılmazlar anlamında). Tek korkum doğumum sezeryan olmuştu, doktorum 3 sene çocuk önermiyorum demişti. Hamilelik doğum zorlar mı korkum var sadece. Bakamayacağımı hiç düşünmüyorum. Yaşları yakın bebişleri olanlardan öneri almak istiyorum süreç zor mu ya da yaşları yakın büyümüşlerdir gerçekten birbirlerine arkadaş oluyorlar mı merak ediyorum. Bu arada ikinci çocuk düşüncemden henüz eşimin haberi yok 😂 kendim kesinleştirirsem onunda fikrini soracağım ona göre karar vereceğiz tabi Allah nasip ederse