Serenayy-0 sütünüz iyiyse fazla mama vermemeye çalışın az sa tabi verin belki biberon ve mamayı alınca daha da memeden vaz geçiyor olabilir. Gerçi o sürecin içindeyken anlıyorum yeterki doysun böyle ağlamasındansa herşey yapıyoruz gerçekten çok ağlıyorlar bizimkinin biyerine bişey oldu sanırsınız o yüzden siz ve bebeğiniz nasıl iyi olacaksanız o şekilde ilerleyin inşallah daha sakin iyi günlerini görürüz