Senaaydin Bebekleriniz bir şeyleri kendi tutabiliyor mu neler yapabiliyor genel olarak 2 ay 7 günlük daha tutmuyor kızım 2 ay özelliklerinde gördüm tutabilir felan diye
superkahramanbiranne Senaaydin tutuyor ama bırakıyor hemen daha erken tam kavrayamıyor 2 ay 25 günlük 3 atın dolmasını bekliyom ben
grkmediz Senaaydin benim yakamı tutuyor genelde 😂 bi de eline bazen parmağımı veriyorum bazen tutuyor bazen tutmuyor motor becerileri daha olmaz küçükler zaten 🥰🌺
Senaaydin superkahramanbiranne ben eline tutturursam çok az tutup bırakıyor benimkisi o zaman gayet normal diyorsunuz
Pakulike Benimkide 2ay 12 günlük daha henüz tutmuyor. Ama bence normal daha tutamaması. Endişelenmeyelim🥴😊
Pakulike Senaaydin Bende burdaki blogda okumuştum 2gün önce aileme sordum onlarda “çok acele ediyosunuz daha durun zaman var” deyince içimi rahatlattım😀
Senaaydin grkmediz evet her yeni yaptıkları o kadar güzel geliyor ki bir elin elimi tutması bu kadar mı güzel gelir 😍
grkmediz Senaaydin evet valla ilk bilinçli gülmelerinde falan eşimle nöbet tutuyorduk aha güldü falan diye🥹