Kyselz Ahmethira 500 TL olmwz mı çekimi falan nasıl acaba kaç CC süt sagiyordun cnm inan deprem bolgesindeyim bende ikili qlqcagim ama çekimi iyi olsun uygun olsun diye araştırıyorum neden satıyorsun bir de
Ahmethira Kyselz benik bebek 11aylık emiyo o yuzden satiyorum hastane icin aldıydim emmese sağıb veririm diye oda çök şükür emdi. Olur canım 500tl niye olmasın yoksa hicbi sorunu yok çekimi iyi e bebekten aldıydım