Colahusu Merhaba sevgili anneler benim bebeğim 3 bucuk aylıkken mama vermeye başladık doktor tavsiyesi ile. Hem mama hem meme verdim 1 ay boyunca. Ama sonrasında haliyle benim sütümü istemedi red etti sütümde azalmıştı. Pompa yapıp veriyordum ama yinede içmiyordu öyle öyle sütten kesildi. 2 ay olcak emzirmeyeli ve bugün göğsümü sıktım süt geldi cok şaşırdım internetten araştırınca cok korktum emzirme dışında süt gelmesi iyi değilmiş galiba… başına gelen varmı?
Umutveannesi Colahusu benim oğlumda 6,5 aylıkken emmeyi bıraktı maalesef. 8 aylık olana kadar sütüm vardı hatta hala göğüs pedi takıyordum yani aşırı ıslanıyordum. 8 aylıkken yavaş yavaş azaldı ve 8,5 aylıkken bi anda kesildi. Sizinki de zamanla kesilir
Dondurmalikahve Colahusu Normal zaten genelde tık diye kesilmez varsa az vardır mesela o da doyurmaz zamanla iyice kesilir
Uras21 4 Aydr sütten kestim iki hfta önce sol göğsümü sıkınca damla damla koyu süt geldi ablamlar karışma sakın dokunma kesilir dedi
Uras21 Colahusu yani halen süt kanallarında süt kalmıştır o yüzden geliyordur yani çevremdekiler bana öyle diyor