Prensesannesiduru63 Kızlar adetim 15 gün gecikti test yaptım negatif çıktı tarlusal hap kullanıyorum bu akşamlık son 1 tane kaldı ondan sonra ne zaman adet olunur kızlar
uzlet Prensesannesiduru63 1 hafta yada 10 gün içinde kanama görmen lazım xanım olmazsa tekrar gel demişti Dr bana
kubra2608 Prensesannesiduru63 stresten gelmiyor bence sizinki.Benimki de 7-8 gün geçmişti dün gece oldum şükür 😃
Esranur Prensesannesiduru63 valla bende en son subatta oldum mart ayinda hic olmadim evde test yaptim iki kere negatif cikti yarin randevum var bakalim doktor nedicek 2 yildirda sprial kullaniyorum
Prensesannesiduru63 kubra2608 ya inşallah olurum son hap kaldı inşallah olurum hemen psikolojim bozuldu valla ya
Esranur Prensesannesiduru63 valla iyice stres yaptim insallah bi sorunumuz yoktur ya yarin bakalim ne dicek doktor sen gitmismiydin doktora