busraegeee Merhaba, yarın 40 günlüğüz. 40 çıkarma nedir hangi dualar okunur nasıl yapılır, bilgi alabilir miyimmm?
PatronBebek busraegeee cnm dinimizde böyle birşey yok. Kanamanız devam ediyorsa abdest alacaksın sadece ☺️
1gunes busraegeee bizimde yarın 40.günümz bende 40 uçurma yapacağım aslında çok da manasi yok ama hatıra kalsın diye işte.
uzlet busraegeee canı şamanizm den kalma gereksiz bir alışkanlık malesef. Dinde asla yeri yok. Kanamanın bitse de senin abdest alman gerekiyor. İstersen bebişini de yıka ben banyo suyuna genelde çok az gül suyu ve bal dökerdim ( 40 ona özel değil bir sure hep yaptım)