Okyanusolmak nazo58 nemlendiğini düşünmüyorum. Kapalı dolapta saklanıyordu aldığım yerde mamalar. Mamanın içindeki nişasta sanırım. Biraz araştırdım da. O erimiyor🤔
Eminegokhan Okyanusolmak canm bende hipp combiotic kullanyodum bebeğim zaten gazlı bi bebek combiotic hicte gaz yapmadı memnundum ama böcek cknca braktm hemen
Okyanusolmak Okyanusolmak ben bu mamayı sevmedim. Zor eriyor. Süt gibi durmuyor. Ayrıca karıştırırken bile köpürüyor. Bi çalkalayayım dedim üstü ayran gibi köpürdü 😳 geri hippe döndüm. Kara listeye girmemiş bi mama lazım