kivitoannesii Bu durum normal mi şimdi kaşında var ve yanağında biraz oluşmaya başlıyor çoğalır mı yoksa gider mi çok tedirginim :(
Ardenikom35 kivitoannesii Konak bu. Bebeğimde de aynı şekil ve yerde oluşmuştu. Bol bol nemlendirici krem/losyon, doğal hindistan cevizi yağı ile nemlendirmek gerekiyor. Bizim sadece saç diplerinde kaldı.
esractl kivitoannesii konak canım zeytin yağı sürüp konak tarağıyla temizleyebilirsin ben öyle yapıyorum.
Ntti kivitoannesii bol bol nemlendirin. Tatlı badem yağı surmustum ben çok iyi gelmişti. Tarakla hafifçe sürebilirsiniz. Hindistan cevizi yagi da çok iyi geliyor.
Fincan Ben de yaşıyorum tam şu an bekletmeden temizleyin ben temizlememe rağmen göz altına indi oraya krem yağ vs sürmek daha zor umarım hemen geçer
esractl kivitoannesii evet hafif hafif tarayarak temizleniyo canım saç tarağı değil yanlız konak tarağıyla
Ecem__ Bu egzamalar ne zaman gecer acaba 😐 bebegim 10 aylik arada sirada yanaklari kizariyor geciyor.sonra gene oluyor