Kızlar bebeğim 4 gün sonra 2 ayını dolduruyor ben bugün ani bi kararla saçımı boyatmaya geldim boyatırken jeton düştü hamileyken boyanmıyor diye emzirirken boyanır mı içime bi sıkıntı düştü keşke önce araştırsaydım her türlü linçe açığım inşaAllah bişey olmaz boyatanınız varmı