Habibe08 Esim gezen tavuk almış köy tavugu firinda yaptim patatesle bir saat pismedi sonrasinda baska bigun düdüklü de 2 saate yakın anca pişti hep böyle mi pisiyo yoksa püf noktasi filan varmı
BuzluKahve Habibe08 Köy tavuğu diye satılıp geç pişip et rengi koyu olanlar genelde yumurtadan kesilmiş kart tavuklar olduğu için geç pişer😬
Habibe08 Nimess57 benim ilk pisirmemdi belki bana ondan uzun gelmiste olabilir fırında filan pisiremiyomuz veya kanatlari firinda pişermi
Nimess57 Habibe08 ben en çok düdüklüde haşlayıp(soğan salça domates) sonra ordan süzüp tavada yağda kavurunca seviyorum. Fırında yapmak için hazır tavuk alıyoruz o kısım zor belki yine düdüklüde haşlayıp fırına atarsanız olabilir bilemiyorum denemedik hiç
Gryffindor Bir sayfa var köy tavuğu satıyor. Onlar önce bu ir süre haşlayıp öyle fırına atın diyorlar. içi pişene kadar üstü yanar
Habibe08 Gryffindor ugrastircak hani her seferinde bide 3 tane birden almış bitirene kadar cok işim var tavugu cok severim ama bu geç piştiği icin düdüklü olmadan bisey yapamicam anlasilan
Nimess57 Habibe08 birde biz trit diyoruz sizde bilir misiniz bilmem nohutlu yapıyoruz tavuğu sonra onu yufkanın üstüne döküyoruz nette görsel bulursam koyarım öylede çok güzel oluyor 😂
Habibe08 BuzluKahve valla onuda düşünmedim degil ama is yerindeki güvenlikten almis ciftligimi ne varmis kotu olsa vermez diye dusunuyorum ama bilemem tabi
Habibe08 Nimess57 he bunu bizimkiler bu sekilde.kesip kurutuyolar boyle ramazanda filan ustune teryag yogurt koyup firina atiyolar sinor deniyo bizdede