Merhaba arkadaşlar bebegimde bikac tane sütlü kahve lekeler var doğduktan sonra ara ara bikac tane çıktı 4 aylikken bunlar niye artiyo diye arastirmistim doktora filanda sordum artarsa incelenmesi lazım filan demisti suan 10 aylik artmadı lekeler gecen başka bir çocuk doktoruna götürdüm o da %99 zararsız oluyor ama yine de %1 ihtimal de olsa norolojiye götür dedi beyin emari çekilir dedi henüz gidemedim norolojiye ama içim içimi de yiyor bikac tane böyle lekesi olup herhangi biseyi olmayan var mı acaba ?