Adasenay şöyle söyliyim benimki tam düzelmedi . Yani ataktan önce gece uykuları çok güzeldi . İki üç kez emmek için uyanirdi. Ama atak dönemi çok ağlayınca ve uyumayinca hep meme verdim sanırım alıştı . Ataktan sonra gündüz uykularında sorun yok kucakta piş pişleyerek uyuyo ama gece uykuları çok kötü her saat başı uyanıyor meme istiyor vermezsem çok ağlıyor.