kayraninannesiiii Meltem-1 biz de 7 aylığız 😍 ilk bayramı. Şimdiden kombin düşünüyorum. Kot pantolon, kot ceket, icinebde güzel bı sweat düşünüyorum bakalım 🥹
sheesyelllow Meltem-1 geçen yıl hem 1 yaş doğum gününde hemde bayramda giydirmistim Instagram’da ufak adam diye bi satıcı var gömlek papyon pantalon askılı takım almıştım çok çok yakışmıştı bu sene dah başlamadım arastirmaya