Bende 4. Ayında başladım oğluma yeni 10 gün önce ve kakasını yapmada problem yaşadık doktoruma sorduğumda damlaya 10 gün ara verip tekrar başlamamı söyledi bende bugün itibariyle kestim kakasınu yapabildi oğlum. 10 gün sonra tekrardan başlayacağım aynı damla bu arada bizde sidefer başladık