Son123 İki gün önce pizza hazırlayıp dolaba koymuştum. Eşimin de dün akşam canı pizza çekti iftarda ama misafirlerim vardı. Ben de uygun bulmadım açıkçası hani ramazan olmasa normal akşam oturmasında yapılır ama iftar olduğu için bana biraz hafif geldi bilmiyorum sadece hamur olduğu için ağır gelir diye düşünüyorum ☺️ Ben o yüzden yemek yaptım