Tazebabyy Anneler oğlum 19 aylık 2 senedir iftara kimseyi alamadım bu sene iftara babamları ve kayınvalideleri almayı düşünüyorum 12 kişi oluyoruz önerileriniz nelerdir sizler misafirlerinize neler yaptınız neler yapmayı düşünüyorsunuz dediğim gibi 12 kişi olacağız doyurucu olması gerekiyor şimdiden teşekkürler
ilyestaa Tazebabyy karnıyarık, pirinç pilavı, sarma, mercimek çorbası, salata tatlı olarakta güllaç . Mis gibi kalabalık misafir menüsü 🤭
Handen Tazebabyy Lokanta usulü mercimek çorbası, karnıyarık, pilav, mezeler, salata. Klasik menü oldu ama doyurucu deyince aklıma bunlar geldi valla 😂 Biraz düşüneyim bir menü daha yazarım.
Ahilal Tazebabyy Mercimek çorbası Fırında patates tavuk Nohut Pilav sarma Kedi dili pasta Benim bu ☺️
Alyaninannesi01 Tazebabyy mercimek çorbası . Güveçlerin varsa güveçte beşamel soslu tavuk pilav mezeler tatlı olarak belki borcam da sütlü tatlı ya da kalburabastı yapabilirsin .
Kbramlk Ezogelin çorba , kürdan kebabı, fırında tavuk baget , pilav, sarma , salata tatlıda ne kolayına gelirse
gkbyza Ben de tutmaç çorbası, köfteli kızartma (köfteler misket büyüklüğünde, patates, havuç kızartması, haşlanmış bezelye karışıp üstüne salçalı sos) pilav salata ve tiramisu düşünüyorum ☺️
Deletedmom_875 Etli menü isterseniz Mercimek çorbası Patatesli et sac tava Pirinç pilavı Cacık Babagannuş Sütlü bir tatlı Tavuklu menü isterseniz Yine mercimek çorbası olabilir yada yayla gibi Tavuklu ali nazik kebabı/tavuk tantuni/fırında tavuklu patatesli yemek Yanlarına pirinç pilavı makarna olabilir Rus salatası İçecek Şerbetli tatlı