Mavisu34 Herkese selam.. 3 ay önce doğum yaptım.. Doğum yapana kadar hep zayıf bir insandım suan da sadece 3 ,4 kilo fazlam var fakat göbeğim biraz kaldı .. nasıl gider bu göbek.. sezeryan sonrası göbeğim kalmadı diyen var mı ? Neler yaptınız ?
Halimea Mavisu34 benim göbeğim yok cnm , az önce bir arkadaş post açmıştı onada aynısını yazdım.Şınav ,mekik çekebilirsiniz yada squat hareketleri yapabın vücudu sıkılaştırıyo, bol su ve yediklerinize de dikkat ederseniz inşallah başarırsınız.
Cansu1990 Merhaba, hamilelik boyunca spor yaptım mecburi sezeryan oldum son anda, dikişlerim iyileşmeye başlarından beri de yoga yapıyorum. Ve yediklerime dikkat ediyorum 4. Ayım göbeğim yok. 🤍😘
Binnazanne Korse kullan sürekli canım bir de karnını sıkı sıkı sar. Ablam, annem hep bu yöntemi kullandılar ve göbekleri kalmadı.
MeReYa Mavisu34 Şınav mekik gibi hareketler için 6. Ayı beklemek gerektiğini çok okudum. Burda ebru şallı pilatesini övenler de vardı bir bakın derim. Ben de henüz başlamadım🙄
Binnazanne Mavisu34 büyük belinizi dolayabilecegiz bir bez olabilir sıkıca sarıp bağlayabilirsiniz arkanızdan, ya da bir filteke yardımı ile tutturabilirsiniz.