aylinpala Banu-Aybarsk tam 7.ayında çıkardı iki diş birden. Huzursuzluk dışında bir şey yaşamadık çok şükür
Sedaalya Banu-Aybarsk 7 aylıkken çıktı. Hafif ateşimiz olmuştu. Aşırı iştahsıztı ve huzursuzdu. 13 aylık şuan hala her diş çıkarmada aynı sorunu yaşıyoruz
sirinpatates Banu-Aybarsk 7 aylıkken alt iki diş çıkardı üst bir dişi de patlattı 4.de yolda hiç anlamadık ateş vs birsey olmadi
Sedaalya Seydaaa5 evet beyazlık oluyor diş damağın altında resmen görünüyor. Patlaması 2-4 hafta arası değişiyor bizde öyle olunca
Gazel1 Ya bu şekilde mi çıkıyormuş. Bizim bebeğin de bu şekilde bütün parmaklarını ağzına sokmaya başladı. Seydaaa5
EcrinMasal29 Seydaaa5 iştahsızlık çok zor ha yemıyor delırmek üzereyim artık daha 4 buçuk aylığız 5 aylık olmasına 1 hafta var ve 2 haftadır böyle huysuz ve ıstahsız
Banu-Aybarsk Benim oğlumda bugün çok huysuz sabahtan beri agliyor iştah azaldi agzina oyunlarini felan götürmüyor 6 ay 28 günlük uykusunda inliyor diş çıkarırken uykuda inleme yaşayan oldumu acaba