Anneyimanne0 Kızlar bebeğim 6 aylık az bi şey sulu ek gıda versem hemen kakasını yapıyor ishal olmuş gibi peş peşe nefen acaba bu güne kadar hep anne sütü aldı
beratcan3446 ek gıdaya alışma süreci olabilir bağışıklık değişiyorsur şimdi ishal 1 yaş sonrası kabız oluyorlar