Seydaaa5 Kızlar 7ay 10 günlük kızım var gece gram uyumadı uykuya daldıysa bile bişey olmus gibi ağlayarak uyanıyor yapmadığım kalmadı hastaneye götürdük bişeyi de yok dediler atak mı ne bilemdimm ama diş etleri bembeyaz ondan olabilir mi
kayraninannesiiii Seydaaa5 dişten olabilir bizimde beyazlasmaya başladı nadiren de olsa uykusundan ağlayarak kalkıyor. Doktorumuza sorduğumda hapşırık burun akintisi olabilir demişti. Bu bir süreç ve illa ki yaşayacak dedi. İnşallah kolay atlatırız
Boncugummomy1 Seydaaa5 bizimkide 7 ay 17 günlük biraz once uykuya aglaya aglaya daldı anlamıyorum çok agliyo bu ara. Uyanık oldugundada asla yanindan ayrilmayim istiyo. Odadan dışarı çıkamıyorum sürekli mız mız ağlama ne oldu ne derdi var vallahi anlayamiyorum
Dfnumay Seydaaa5 bizimde ağlamıyor ama memeye yapışık uyuyor 10 kez falan kalkıyor gündüz de mızmız bu 7. Ayda böyle oluyor heralde bende geçen gün post açtım aynı
kayraninannesiiii Seydaaa5 bir süre gözlemleyin bakalım eğer öksürük ateş vs eklenirse doktora götürün. İnşallah diştendir
kayraninannesiiii Seydaaa5 onu ben de bilmiyorum 🫣 bizim hiç çıkmadı daha sadece beyazlık var alt üst ve yanlar şiş.