Yazaksami Soğan rendelemek dünyada en nefret ettiğim şey olabilir 🤦🏽♀️ hızlı pratik bişey istiyorum özellikle köfte için var mı kullanan kızlar memnun musunuz?
atlasask Yazaksami iple çekilenler çok kullanışlı oluyor ben memnunum sürekli elim ona gidiyor hem de gir tak çıkar derdi de olmuyor
Ekvatoral Yazaksami Tupperware kullanan arkadaşım memnundu. Bende ipli olanlardan kullanıyordum ta ki salak gibi havuç çekene kadar. Sonra çöp oldu. Kardeşim de markasını hatırlamıyorum ama üstten basamaklardan kullanıyordu daha pratikti ve suladırmıyordu da. O ve annem çekilmiş soğandan nefret eder normalde ama onu problem etmiyorlardı. Tabi o da bozuldu. Yenisini de henüz alamadılardı. Sanırım bende üstten basmalı tercih ederim alacak olursam.
Sufleeee Baharomer bende yeşil arow kullanıyorum çok güzel soğan biber domates sulandırmadan çok iyi çekiyor
Deletedmom_48 Yazaksami evet gayet küçük oluyor yemeklerde kullanıyorum yorumlarına bakarak alabilirsiniz internette heryerde var
elizabeth Yazaksami ipli küçük rondolar var ya onlardan kullanıyorum ben de çok memnunum. Marketten almıştım ara ara a101e bime falan geliyor yine.
Demirkom ‘’Teknoclass şarjlı mini el rondosu’’ şahane soğan doğruyor çok memnunum gelir gelmez ilk yaptığım da köfteydi küçücük oluyor soğanlar ipli olanları kullandım ipi koptu bir daha ipli tercih etmedim etmem de şiddetle tavsiye ediyorum şarjlıyı