Brn_1212 Kızım 8 aylık oldu ve hâlâ da bişey yemek istemiyor ne yapacağımı bilmiyorum sütüm de yetmiyor gibime geliyor..
yasacmalamalo Brn_1212 blw dene cnm kasik maması ver ya da devam sütü mama yani anca alisick dıolr bzmki 20 aylık hala pek bişi yemio
starwomen Brn_1212 önüne koyun kendisi yesin o şekilde güzel yiyorlar. Belki sizin bebeğiniz de o şekilde yer :)