Anneler selamm kan tahlillerim vs her şeyim normal lakin enerjim düşük, çabuk yoruluyorum. İnstagramda falan tek başına hem bebeğine yetip hem evi misler gibi temiz düzenli olan kadınlara bayılıyorum. Benim neyim eksik diye düşünmeden edemiyorum ☹️ Annemden Allah bin kere razı olsun başımızdan eksik etmesin o olmasa ne yaparım bilmiyorum. Siz nasıl baş ediyorsunuz takviye gıda kullanıyor musunuz? Öneriniz varsa hemen alayım yeter ki biraz daha enerjik olayım mükemmel olmasa da her şeye yetebileyim 🥲🙏🏼 Bu arada emziriyorum emzirirken kullanılabilecek bir takviyeye ihtiyacım var.