Kızlar selam kızım 3 aylık alerjiden dolayı doktor ZYRTEC DAMLA verdi. İçeriğini okudum 2 yaş altı için kullanım uygun değil yazıyor. Eczacıda evet öyle yazar ama kullanabilirsiniz dedi. Dün akşam 11 de verdim kızım emmek için uyanıyor emiyoe ve tekrar uyuyor. Hala uyanmadı tam olarak. Bu ilacı kullanan var mı?