18 ay önce doğum yaptım. Doğumdan birkaç ay sonra şöyle bir sorun yaşamaya başladım. Saçlarımın dibi kuruyup dökülüyor gibi böyle kum gibi yani bişey dökülüyor saçlarımdan. Her şeyi denedim düzelmedi. En son cildiyeye gitme kararı aldım ama sürekli başka sorunlar çıkınca hastaneye başka şeyler için gide gele o ertelendi. Diyelim ki duştan çıktım saçım kuruduktan sonra anında işte o saç diplerimden bişeyler dökülüyor açarken bağlarken savunurken . Çok fazla. Bembeyaz bir toz neye benzetsem bilemedim galeta unu formunda ama bembeyaz. Kepek değil. Başka bişey ya. Aşırı rahatsız edici bişey. Kum gibi dökülüyor. Bir de kaşınıyor bazen. Egzama mı acaba nedir hiç bilmiyorum sıkıntılıyım acaba yaşayan var mı ?