13 aralık doğumlu bebeğim doğması gereken tarih 28 aralıktı bi haftayı ağlamayla geçirdik sonrasında kendince sesler çıkarmaya oyuncaklarıyla oynamaya başladı. 4 ay atağı geçmiş olabilir mi herkes çok zor diyodu zoru bu muydu anlamadım tecrübeli anneler fikriniz nedir