Belisss ben de Bi gaflete kapılıp Bi hafta cocugum sallayarak uyutmaya çalıştım uyuyordu fakat 10dk sonra gözlerını açıyordu artık ayaklarımda derman kalmamıştı. Şimdi gündüzleri full yüzüstü yatıyo gece yüzüstü güvenemedğimden kundak yapıp yaptırıyorum biraz direniyor ama olsun sallamaktan iyidir. Bu arada 47 günlük bebeğim