jelybon sleppy kullanıyordum sürekli tasma kiyafet sorunu yaşadık 3 no dan sonra primaya geçtim daha önce niye kullanmadım diye pişman oldum çok memnunum hiç kıyafet derdi kalmadı hem de cocugmun ıslak durmuyor kaka çiş tutuşu çok güzel
Sleppy hemen doluyordu baya da emici pahalı ama kullanım açısından neredeyse ayniya geliyor