bebekece SirinEla ben 7. Ayda başladım yemeklere katıyorum geçende kabak yemeği yapmıştım bi tutamda dereotu kattım bi sıkıntı olmadı ki doktorda dereotu ve maydanoza başlayabileceğimi söylemişti bu ay