Bedosedo Her ay bir defa kronik hala geldi. Bu durumu yaşayıp sonuç alan var mi ? 1,5 yaş bile olmadık henüz antibiyotik kullanmak üzüyor 😞 kanları temiz bağışıklığı iyi sürekli kulağı ve boğazı kızarıyor
emremine99 Bedosedo canım sen bir buçuk yaş d gık diyorsun kaç aylık ❤️ Allah’ım hayırla sağlık versin bnde iki buçuk aylık iken gittim antibiyotik kullanfum ateş var abladim çocuğun yaniuor ateş düşürücü verdim bibikinsaat sonra geri yükseliyor bir yerde enfeksiyon var boğazda varmış onu kuklandik gectim 5 aylık olduk yine boğaz enfeksiyonu oldu ve yine antibiyotik. Ve şimdi de antibiyotik şimdiki üşütmus oyke bir öksürüyor ki biraz büyük olsa neyse ama çok küçük beş buçuk aylığız iki aylık beş aylık şimdi beş buçuk aylık heo antibiyotik kullniyoruz şuan çok öksürüyor burun dolu geniz akintisi var dedi doktor o yüzden öksürüyor dedi bakalım ne zaman hever geniz akıntısı size de geçmiş olsun bu arada
pinkooo_02 Bedosedo maalesef bizdede bu durum var 4 aydır 4 şişe antibiyotik kullandı bebeğim 16 ay 15 günlük bende çok üzülüyorum antibiyotik kullandığı için geçen tam iyileşti dedim bi parka çıkarayım dedim Bin pişman oldum yemin ederim ateşi 40 dereceyi bile gördü boğaz enfeksiyonu dediler tekrardan dışarı çıkarmaya korkar oldum
Uykusuzhergeceeee Bedosedo beyaz kuru dut kürü enfeksiyona iyi geliyor siye duydum araştırın isterseniz
Annisvebebisi Bedosedo el hijyenine bebeğinizde dikkat edin, oral dönemlerde hala ve her şeyi ağızlarıyla tanıyor. Antibiyotik kullanımı bir kısır döngü. Acilen beslenme düzenini kurmanız gerekiyor.
Bedosedo pinkooo_02 hep tekrarlıyor ve çözümü yok galiba 😞 bizde aynıyız daha bir buçuk olmadı alalh yatsın etsin bebeklerimize
emremine99 Bedosedo evet canım oyle bnde hastayım koyuyiun kimsem yok ama ne yapım nazen sinirleniyorum onlarda olmasın bende olsun çocuk uyuyacak öksürük den yatmiyor
Cima94 emremine99 canım çok geçmiş olsun bizdede aynı durum var hatta acil doktoruna öksürüyor dedim usuymustur dedi bana 😱 ve ciğere indi öksürük ki ben çabuk fark ettim yine bol bol burnunu aç fizyolojik serumla aspiratör le çek şimdi bide okyanus suyuda sıkıyorum hala tıkanıyor o uzun zaman gidiyormuş tıkanıklık
emremine99 Cima94 canım cigerime indini nasil anladin ama düne gore bugün biraz daha iyi hissediyorum çok çok öksürmüyor . Bizde acile gittik öksürüyor dedim sanki hırıltısi var burnunda ve bu göğsünden mi cogerinden mi geliyor dedim o da rotgen çekti ciğerleri için çok şükür temiz çıktı. Dinledi kendisi bir şey yok dedi yine de antibiyotik verdi çünkü dün çok öksurdu bnde vermesem mi acaba dedim ama ben ablası hastayız bizden geçer çocuğu daha kötü eder ki zaten bizden geçti. Bnde serum fizyolik su ile skiyorum iki burnuna çıkıyor canım. Peki bu şekilde mi geccek öksürük acaba sizin nasil
emremine99 Cima94 bnde hortum var benm nefesimle onun burdundaki cekiyoeum canım bikisin bnde aspiratör yok canım onu da yaoamiuorum çok burna zarar verir diye
Cima94 emremine99 evet bende fizyolojik ile temizliyorum ciğere indiğini tok bir şekilde arka arkaya öksürmeye başladı antibyotik kullan çünkü aileye gelince onlarda hasta oluyor bizim öyle oluyor doktor tavsiyeli okyanus suyu aldım onu sıkıyorum oda biraz rahatlatıyor ama kış günü malum kaloriferler den burnu tıkanıyor günlük açıyorum başka türlü uyuyamıyor
Annisvebebisi Annisvebebisi oyuncaklarını da sıkça yıkayın. Emzik gibi şeylerini yüksek ısıda dezenfekte edin bence yapmıyorsanız eğer.
Bedosedo Annisvebebisi iştahı da hiç yokkkkk ne yapcam bilmiyorum… polivit verdiler vitamin iştah da açar dddiler ama tıkkkk yok
Bedosedo Annisvebebisi emziği yok teyzesi oyuncakları da tertemiz kara bela gibi üstümüze çöktü boğaz enfeksiyonu
emremine99 Cima94 Allah razı olsun canım çok tesekur ederim antibiyotik kullniyoruz canım bnde Ecrin iki buçuk yaşında ki kızım ve oğlum da .heoimiz kullniyoruz başlayınca bir hafta kullanmak gerek çok şükür Allah başka bir şey vermesin canım ama serum iyi oluyor ya nasik pislik çıkıyor kendime de ilk defa yaotim