16 gunlukten sonra sureklı yatarak emzırdım,bazı zamanlar gazdan dokayı ayakta emzırmek zorunda kaldım,uyuyakaldıgım anlar oldu ozellıkle yorganı hep onun hızasında tuttum bı sırun yasamadık cok sukur ,uykuda hareket eden bırıysenız rısklı olabılır onun dısında en rahat pozısyon bu