Asenaeylul Yaşayanlar bakabilir mi bi kaç gündür ateşi vardı, sabah uyandığımızda bu şekildeydi acile götürmek istemedim
Ummuscetinkaya Asenaeylul 3 gün 39 dereceyi nadir geçen ateş halsizlik sonucunda birden bire ateş kesilir ve bebekte bu tür şeyler çıkar buna 6. Hastalık denir. Sizinki altıncı hastalığa benziyor
Asenaeylul LeyliNil 14 aylık kızım uzun zamandır ek gıda veriyorum ama dün çilek tadmıştı 1 tane bile yemedi ama ben ateşle alakalı olduğunu düşünmüştüm
LeyliNil Alerjik durumlarda da ateş oluyor. 🙏 yine bir doktora görünün çilek ilk kez yediyse ondan olmuştu olabilir
Asenaeylul Ummuscetinkaya bende öyle düşündüm ama çıkan şeyler döküntü gibi mi bilemedim o yüzden resim attım