HavvaSeyma hepimiz yaşıyoruz maalesef ve yüzde yüz çözümü yok. Aynı insanların ağrı eşiğinden kaynaklı acıya farklı tepki verdikleri gibi bu zorlu süreçte bazı bebekler daha fazla tepki verebiliyor canları yanıyor, yoksa durduk yere uyuyan bir bebek neden çığlık atsın gözleri kapalı. Zor oluyor dediğiniz gibi ama maalesef bizim sakin kalıp bolca sevgi öpüp koklamayla onlara destek olmamız gerekiyor.kehribar kolyeyi ben de kullanıyorum bebeğimde , faydası oluyor diye düşünüyorum. Diğer yardımcı yöntemleri de yazmış arkadaşlar zaten. Hiç susmuyorsa belli ki patlatmak üzere ;) iyi haber çıkınca kısa bir süre sonra nefes alıp rahatlayacaksınız biraz. Aynı zamanda benim de bebeğim iki alt dişini çıkardı şimdi 7 aylık olmak üzere ve aynı çığlıklar huzursuzluklar geri başladı muhtemelen üst dişler geliyor 🙈kolaylıklar diliyorum hepimize