Leyla000 Anneler bebeğim bi elini fazla kullanmıyor neden olur sizce kafama takıldı kuçaklarken inçiltimmi açıba diyorum bi akıl fikir Allah korusun onları 🤲
anorganikanneeee Leyla000 elleri tutup, egzersiz yaptırabilirsiniz. Yukarı-aşağı-sağa-sola şeklinde yapılabilir .Doğduğu andan itibaren yapmıyorsa muhakkak doktora götürün. Doğum sırasında da olmuş olabilir.
Leyla000 anorganikanneeee yok normalde yapıyordu hareket ediyordu ama benim gözlemimde ellerini sıkıyor ama şu 2gündür fark ettim 🤷♀️