Bugün doktora oğlumu götürdüğümde yumurtalıklarının yukarıda olduğunu öğrendim utangaç testis dedi doktor altını her değiştirdiğinde elinle yumurtalıkları aşağı indir yerine koy dedi ama ben bunu nasıl yapacağımı bilmiyorum anlamıyorum varmı bilen bana yardımcı olsun