Benim beveğimde aynı 6 aylıkken 6600 dü. Mamayı çok içtiği ay bile 500 gr aldı. Yapı meselesi sanırım. Ben ve eşim pek kilolu değiliz zaten. Belki sizde de böyle bi durum vardır. Boyu 69cm en azından boydan kurtarıyoruz, kiloyu ilerleyen yaşlarda alırlar inşallah.