Kızlar bebeğim 3 aylıkken gaitada bol lökosit çıktı karnında aşırı kramplar oluyor ne zaman emmeye başlasa hep ağrıdan kendini geriye atıyor ateş kusma ishal gibi durumlar yoksa antibiyotik önerilmiyor diye okudum ve sonuç sonrası doktora gitmedim sizde böyle bi durum olduysa nasıl tedavi yöntemi uygulandı ?