Yarın 1 aylık olacak kızım. Her geçen gün biraz daha fazla odaklanmaya başlamıştı. Bugün artık net fark ettim gözlerime derin derin bakıyor içime sokasım geliyor :)) tabi tanımıyordur daha henüz,annesi olduğumun farkında mıdır bilmiyorum ama bu bile beni çok mutlu etti.