Biz ikinci aya doğru ilerliyoruz bazen düşünüyorum bu çocuk çok uzun süre yattığı için sırtı ağrıyor mudur yüz üstü yatmıyor gün içinde üç beş dk anca kucağa alıyorum biraz ama on on beş dk falan sonra ya reflü yatağında yada ana kucağında duruyor siz neler yapıyorsunuz gün içerisinde