Doğum yapalı 10 gün oldu. Aynayla dikişlerime bakınca açılma olduğunu gördüm etler birbirinden ayrı dikişler kopmuş. Hala toparlayamadım bebeğimi oturarak emziremiyorum bile. Doktorum burayı yenilersek diğer dikişler de atar dedi ama böyle kalmasından kaynamamasından ya da ileriye doğru estetik olarak kötü gözükmesinden çok korkuyorum. Bu durumu yaşayan var mı ? Ne yapacağımı bilemiyorum