AngelMotherr Metal olanlardan alamayi düşünüyorum ama eşim alırken az almıyor acaba içinde çürüme yapar mı boşuna para vermek istemiyorum Fikirinizi almak daha uygun benim için teşekkür ederim . İyi hafta sonu geçirmeniz dileğiyle 🙊💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻
elizabeth AngelMotherr çok alınca illa ki her türlü çürüyor 😀 ben kullanıyordum ama baş edemedim mutfakta da fazlalık gibi duruyordu balkona çekmeceli dolap aldım orda duruyor ama eşim de çok aldığı için illa ki çürüme soğanlarda filizlenme oluyor.
Cik AngelMotherr ben kullanıyorum memnunum altta delikleri var hava alıyor benmki beş kilo ya yakın orta boy patates ve soğan alıyor
Nazlican AngelMotherr Çürüme falan yapmıyor, kullanmıyorum ama çevremde metal olanlarından kullanan kişiler var.
Kuzeymomss AngelMotherr kullanıyorum çoktan kastım kovalar tamamen dolar bu zamana kadar bir kaç defa soğanlarda çürüme oldu ama öyle çok değil. Memnunum genel olarak
AngelMotherr elizabeth çok derken mesela 3 kg hahshahahahahaha 3 kg patatesden ne olcak 1 kg diyorsun 3 tane geliyor 😄😄😄😄 Alayım ben mutfakta poşette duruyor standtlı alayım ayaklı postete çirkin duruyor birde seriyorum boydan boya hava alsın diye mutfagima hali aldım da 😊
elizabeth AngelMotherr kızz ben de küçük çuvalla falan alıyor sandım 3 kiloya bi şey olmaz 😂 al gitsin poşetlerede duruyorsa güzel durur
Kuzeymomss AngelMotherr Bende çeyizime almıştım yanlardan delikli olunca çok sorun olmuyor. Yani biz çok soğan tüketmiyoruz alsak o kadar almayız da kayınvalidem köyden gönderiyor. Ama dediğim gibi öyle çok çürüme olmadı. Ne demek 🌸
starwomen AngelMotherr ben kullanıyorum memnunum. Zaten balkonda duruyor, alt tarafları da delikli olduğu için ciddi bir problem yaşamadım
Winnithepooh AngelMotherr 5 yıldır metal ayaklı olanlar var kullanıyorum bu sene dökülmeye başladı biyuyacagim snairim en son 😇 delikli ama fazla üst üste koyunca filixlenme oluyor çok akinca boş odaya tepsi ile koyuyorum bittikçe ordan ekliyorum görsel olarak el altında güzel duruyor bence ama bebek küçükse cekme ihtimali var ben yaşamadım ama bebekler farklı ondan söylüyorum
-Cedric AngelMotherr ben kullanıyorum. 10 adete yakın patates soğan sığıyor. Soğanı az ve öz kullanma taraftarıyım. Az ve öz alınsın ama taze tüketilsin. Alt kısımda delikler var hava alımı sağlanıyor . Ben memnunum
Halimea AngelMotherr bende de var öyle duruyo hiç kullanmadım. çok alacaksanız, görünüş olarak güzel ve kullanışlı.
Halimea AngelMotherr günlük alıyorum cnm evimizin altında manav var . O gün kaçtane lazım oluyorsa eşim yoluyo. Hangi şehirdesiniz yakınsak verebilirim. 🥰
yagmurkokusu_ AngelMotherr ben kullanıyorum senelerdir ama yazın hiç tavsiye etmiyorum metal olanlar ağzını açık balkonda tutmanız gerekiyor yoksa soğan bir süreden sonra değişim kokular salıyor hele birde poşetle koyarsanız erken çürüme daha çok oluyor yaz sıcağında kullanışlı değil ben ceviz koyuyorum yazları veya köyden getirdiğim bademleri
AngelMotherr yagmurkokusu_ file görünümlü var fulll delikli olanlar sanırım o daha iyi resim atacağım
Rez AngelMotherr benimki bundan çürüme yapmadı aşırı da doldurmuyorum maks 3′er kilo bittikçe yeniliyorum, ancak sıcaklığa göre de değişiyor çürümesi, balkonda benimki yaz kış sorun yaşamadım
Profanne AngelMotherr ben kullanıyorum ama dediginize gibi cok sogan patates almıyo içine 2 kilo sogan 2 patates anca sıgıyo balkonda duruyo benim ki evde cocuklar dagıtıyo ama memnunum yani