Nazlican değer evet güzel ben alırken bir tık daha uygundu gerçi, geçen sene almıştım ben. Siz erken başlamışsınız yastık kullanmaya belki daha kolay alışır o yüzden. Ben 2 yaşında başladım belki de o yüzden alışamadı. Normal bir yastığın içini biraz boşaltıp da kullanabilirsiniz çok para vermek istemiyorsanız.