heymom__ merhaba, geçmiş olsun. Evinizde nebülizatör varsa ventolini hava olarakta verebilirsiniz. Ben o şekilde yaptım hep, hiç şurup veya iğne önermedi doktoru. Ventolin ve budecort şeklinde inhaler yolla uyguladım. Arada sadece serumfizyolojik verdim yine inhaler yolla. Çünkü burnunu asla açtırmayan bi bebekti, hala öyle, nefret ediyor burnuna sprey sıkılması veya nazal yıkama yapılmasından.