Perşembe akşamı üzerine çay döküldü. Hemen soyduk suya tuttuk. Elimizin altında silverdin vardı, hemen onu kullandık. Sonra acile gttik. Pansuman yapıp sardılar. 1 gün bekledi. Ertesi gün açtığımda komple yanan gövdesinden sadece göbek kısmında işaret parmağı büyüklüğünde kızarıklık su toplama kalmıştı. 3 günde kabaran yerler patladı. Suan o bahsettiğim yer açık yara şeklinde belli belirsiz. Tekrar doktora götürmedim. Hızlı iyileşiyor, hemşireler bebek olduğu için iz kalmayabilir dedi ama ben endişe ediyorum. İz kalmaması için önerebilceğiniz krem vs var ise araştırmak bakmak isterim. Bir de mesela kantoran yagını gördüm hep, iyileştikten sonra mı sürmek lazım onu. Bilgisi olan yazabilirse cok sevinirim.. kaç gecedir uykular haram oldu:(