Minikpirincim evet benim bebeğimin 3 ay sürdü sonra geçti uzamış sarılık yada anne sütü sarılığı da deniyor tek çözümü sık sık emzirmek aç kalmasın değerleri yükselmesin ben çok dolaştım hastane hastane farklı şehirlerdeki hastanelere bile gttim hep baygın gibiydi hiç ayıkmıyordu sarılık uyku yapıyor emzirmekte işkence gibi oluyordu uyuduğu için ememiyordu uykusunda sağdığım sütleri verdim mama verdim ayıkmıyordu çünkü değeri düştükçe uyanmaya başladı ama