ArkAdaslar arkadaşımın bebeği var 3 aylık ve sıgara kullanıyorlar ve defalarca uyarmama rağmen kullanmaya devam ediyor ve beni dinlemiyor Sıkıldığını Esin’le problemi olduğu icin arkadaş gibi edinmiş çok sıkıntılı evlilikleri var ve bi akıllı telefonu dahi yok tuşlu telefon kullanıyor ve beni programla ilgilenirken gördü bende anlattım programı bi sorsana sigara kullanan var diye ve bisey olur mu diye emzirirken sıgara içen var mı ?